![](https://cdn.myportfolio.com/4cf38b330667af93e6dbed838a0d557c/f3018d35-3218-437f-a533-8f5501a050b3_rw_1200.jpg?h=482c80e30ced0d20b76c60b837f73096)
![](https://cdn.myportfolio.com/4cf38b330667af93e6dbed838a0d557c/52573de5-7f4b-4cce-bef1-5f6973465abf_rw_1200.jpg?h=67e8b52287772e7a6f3fa8eb47d27063)
![](https://cdn.myportfolio.com/4cf38b330667af93e6dbed838a0d557c/c0c981f2-3326-49b1-a904-c4f102db4c31_rw_600.jpg?h=4443891a35077fda0a033b8640ee670c)
![](https://cdn.myportfolio.com/4cf38b330667af93e6dbed838a0d557c/cd825965-b991-4b57-83e8-fe568d0c669b_rw_600.jpg?h=c3a57614912cb21d1234a0d357b2eedd)
![](https://cdn.myportfolio.com/4cf38b330667af93e6dbed838a0d557c/b9ef2eba-fd3b-450b-b36e-39bf15577e1b_rw_1200.jpg?h=57a66450a4aca7d96b557cc5697a5996)
KLIENT: GAMBRINUS Promo zaměřené na výčepní restaurace Gambrinus, které bylo v duchu, že i správné čepování piva je sport a svým způsobem umění, ve kterém se dá soutěžit a určit vítěze. Cílem akce bylo nenásilným způsobem přesvědčit hospodské, aby o svůj výčep a točené pivo dostatečně pečovali. Zároveň dodržovali stanovenou míru piva, teplotu a čistotu půllitrů. Hosté restaurací a hospod měli za úkol hodnotit kvalitu piva podle jednotlivých parametrů a na konci akce byl nejlepší výčepní odměněn hodnotnou cenou.